skipNavLink

Klantenbeoordelingen Andorra La Tulipa

4.6

Fantastisch

376 beoordelingen

5

79.5 %

4

12.8 %

3

2.9 %

2

0.8 %

1

4.0 %
NieuwsteOudsteHoogste beoordelingenMinder goede cijfers

Giel Jansen

Er is 2 weken op Google

5/5
We hebben een mooie off road vakantie gehad. Na een geweldig ontbijt konden we vanuit de kelder, waar de motoren stonden, direct starten en wegrijden. Bas had bovendien mooie routes voor ons uitgestippeld. In deze vijf dagen hebben we elke dag andere routes gereden en er een echt geweldige ervaring aan overgehouden.
Beoordeling 2026-06-11 20:11:19

Beste Giel,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.

Het doet ons veel plezier om te lezen dat u zo genoten heeft van uw off-road avontuur bij Pierre & Vacances Andorra La Tulipa, en dat de directe toegang tot uw motoren praktisch was.

Een goed begin van de dag is essentieel, daarom zijn we blij dat ons ontbijt bijdroeg aan uw energie voor de motorritjes.

Wat ons extra blij maakt is dat de door Bas uitgezette routes aan uw verwachtingen voldeden. Dagelijks nieuwe trajecten ontdekken maakt zo’n verblijf inderdaad tot een onvergetelijke ervaring.

Het zou ons een genoegen zijn u weer te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten,

Claudia G.

Henk Bos nederlandstalig

Er is 1 maand op Google

5/5
Mooie ruime kamers, zeer netjes en super schoon, zeer goed ontbijt, en een ongedwongen sfeer en uitstekende bediening, zeer zeker een aanrader.
Beoordeling 2026-05-24 16:11:32

Beste Henk,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven.

We zijn blij dat u de ruimte en frisse uitstraling van uw accommodatie kon waarderen. Het ontbijt wordt dagelijks met zorg samengesteld, dus het is fijn om te horen dat dit u zo goed is bevallen.

Ook fijn dat de ontspannen sfeer en de inzet van ons team hebben bijgedragen aan een prettig verblijf. Uw aanbeveling zien wij als een mooie erkenning van onze inspanningen.

Graag tot een volgende keer voor een even geslaagd verblijf.
Met vriendelijke groet,

Claudia G.

Arjen van den Hoorn

Er is 4 maanden op Google

5/5
Fijn verblijf! Enorm gezellige Nederlandse eigenaren! Aanrader!

Wessel

Er is 5 maanden op Google

5/5
Prima locatie, goede kamers en lekker eten. Als je offroad wilt rijden in de omgeving moet je hier zijn, de eigenaren geven goede tips en locaties om te bezoeken!
Beoordeling 2026-01-19 10:19:34

Beste Wessel,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het doet ons veel plezier dat u heeft genoten van onze gunstige locatie en het lekkere eten. We zijn ook blij dat het appartement aan uw verwachtingen voldeed.

Daarnaast zijn we verheugd dat onze tips voor offroadroutes in de omgeving u hebben geholpen bij uw avontuur in de Pyreneeën.

Het zou ons een genoegen zijn u weer te ontvangen.
Vriendelijke groeten,

Claudia G.

Jac Voermans

Er is 9 maanden op Google

5/5
Mooie locatie, vooral geschikt voor motorrijders
Beoordeling 2025-09-14 20:14:12

Beste Jac,
Bedankt voor uw beoordeling.

Wij zijn verheugd te horen dat u onze locatie zo heeft gewaardeerd. De prachtige ligging in het hart van de Pyreneeën biedt inderdaad uitstekende mogelijkheden voor motorrijders om de adembenemende bergwegen te verkennen. De combinatie van onze strategische positie en de spectaculaire omgeving maakt ons resort een ideale uitvalsbasis voor motorliefhebbers.

Graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groeten,

Claudia G.

Even geduld...