
De residentie Le Palais des Gouverneurs nodigt u uit om te genieten van een eilandvakantie. Gelegen midden in een privépark in Saint-Martin-de-Ré, vlak bij de haven en het strand, en met gezellige appartementen en een zwembad. De perfecte plek om Île de Ré en de vele dorpjes op de fiets te ontdekken!
Binnen de residentie bevindt zich een betaalde parkeerplaats. Opmerking: op basis van beschikbaarheid
Het treinstation van La Rochelle (25 km)
De luchthaven van La Rochelle-Île de Ré (22 km)
Vanuit Nederland: 0900 700 70 70 Vanuit België: 070 246 100 gebruikelijke belkosten
Maandag-Vrijdag: 9:00u tot 19:00u
Zaterdag: 9:00u tot 17:00u
Vakantie:
Maandag : 09:00-12:00, 14:00-19:00
Dinsdag : 09:00-12:00, 14:00-19:00
Woensdag : 09:00-12:00, 14:00-19:00
Donderdag : 09:00-12:00, 14:00-19:00
Vrijdag : 09:00-12:00, 14:00-19:00
Zaterdag : 09:00-12:00, 14:00-19:00
Zondag : 09:00-12:00, 14:00-19:00
Bankkaart, Visa, American Express, Eurocard Mastercard, Bank- of girocheque, Vakantiecheques, Contant geld
Diners' Club
1,65 € per persoon per dag.
Gratis voor kinderen onder de 18 jaar.
Ter plaatse te betalen.
Bij aankomst wordt u gevraagd om een bankkaartafdruk te maken met uw VISA- of MASTERCARD-kaart. Om tijd te besparen, raden wij u aan om u te registreren op uw Pierre & Vacances-klantaccount.
We verwelkomen uw huisdier:€ 75,-/huisdier/week of € 12,-/huisdier/dag (verblijf van 1 tot 6 nachten) Opmerking: honden van categorie 1 of 2 worden niet aanvaard.
* voor accommodaties waar huisdieren welkom zijn, gelden speciale schoonmaakregels om elk risico op allergie voor de volgende gasten te vermijden
Zeer goed
Op basis van 672 beoordelingen
Jo Vanhoutte
Er is 1 jaar op Google
De residentie heeft een goede en centrale ligging. Er is een ruime gratis parking. De organisatie van Pierre et Vacances is uitstekend.
De site is evenwel uitgeleefd en versleten en is dringend aan een opknapbeurt toe. Er is geen airco in de kamers wat tijdens de ...recente hittegolf niet aangenaam was.
David Caillot
Er is 2 weken op Google
I can't find a single negative point; everything was excellent. Perhaps the breakfast option was a little too expensive in my opinion.




