Oud en vervallen midden in de chaos van feestende jongeren. Niet geschikt voor mensen op middelbare leeftijd of jonge gezinnen. Je wordt gek van de donken jeugd. Personeel weliswaar uiterst vriendelijk, behulpzaam en begripvol. Zullen er alles aan doen(zoals in mijn geval het kosteloos verzorgen van een alternatieve accommodatie) om je een goede vakantie te laten hebben. Accomodatie 1ster Personeel 5sterren. Dus gemiddeld een 3.
Jasper Pronk (jasper)
Er is 10 jaren op Google
4/5
2 weken verbleven in 2013. Aan een druke uitgaans straat dus wel veel lawaai. Maar aan de slaapkamers lichen aan de achterkand dus heb je er niet heel veel last van
Patron de Castellon
Er is 1 dag op Google
5/5
The hotel is really great and its location right on the beach is key for enjoying a good dinner there.
Théo TV
Er is 1 dag op Google
5/5
Yusef treated us very well, he was very friendly and helpful, everything was very easy thanks to him.