Het was een geweldige vakantie, en we zijn twee twintigers dus van alles maken we wat leuks.
Ze zijn aan het renoveren, en wij zaten nog in een oudere kamer. Was niet perse te merken, behalve de details. Net zoals de douchkop houder die kapot was, de kast deuren die vanzelf open gingen, de wc die water bleef doorspoelen en een licht dat het niet deed. Daar tegenover staat dat de kamer heel ruim was, lekker balkon met prima uitzicht en de privacy was goed.
Maar met die details, op verschillende vlakken, ging het hotel er de mist mee in. Net zoals het buffet, als vegetariër raadt ik het niet aan, erg beperkte keuze. Dat ben ik al gewend in andere hotels, maar hier nog extremer. Maar het eten was het vaak ook net niet, alsin zelfs de komkommer was sommigen keren echt niet lekker, geen idee hoe dat kan. Het animatieteam deed zn best, maar de spullen waarmee ze werkten waren allemaal aan vervanging toe. De medewerkers waren wel heel aardig en behulpzaam. Het zwembad werd verwarmd en is lekker ruim. Waarbij dan er weer de bedjes smoezelig zijn.
En het is maar 15 minuten lopen naar het strand.
Maar al met al, zou ik niet zeggen dat het een 4 sterren hotel is. Misschien na de restauraties, maar voor wat het nu was, was het maximaal 3 sterren.
Oh en ze hebben een katten hotel, een plek waar de 2 katten van het hotel gevoerd kunnen worden. Kei lief.
René Kimmijzer
Er is 2 jaren op Google
3/5
Weinig te beleven in het hotel op dit moment. Geen service als sauna, massage, pedicure of manicure.
Jolanda Veraart
Er is 2 jaren op Google
4/5
Grote kamers maar alles is wel gedateerd en aan een upgrade toe, wel schoon!
Best ver van het strand, gaat een shuttlebus maar geen gebruik van gemaakt. De parasols bij het zwembad hebben ook hun beste tijd gehad. Ontbijt is wel erg op de Engelsen gestoeld en die zijn er dan ook heel veel. Eten is verder heel gevarieerd en er is veel keuze bij alle 3 de maaltijden. Geen superkeuken maar gewoon goed. Als je wilt eten zoals thuis moet je thuis blijven!
Marco Vertommen
Er is 2 jaren op Google
5/5
Super hotel, zeer rustig gelegen, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, kamer super
J Veenendaal
Er is 2 jaren op Google
2/5
Dat smaken, ervaringen en eisen voor iedereen anders liggen mag duidelijk zijn. Dat het Hotel wat gedateerd is konden wij wel mee omgaan. De kamers en badkamers zijn ruim en schoon. Het personeel vriendelijk. Het zwembad is schoon en terwijl wij er waren ruim voldoende bedjes. Dat je voor mooie drankjes moest bijbetalen is ook nog niet zo’n probleem. Het restaurant echter vonden wij een ramp! Het eten koud en geen of weinig smaak. De dresscode werd niet gehandhaafd ( kleine) kinderen die zonder begeleiding in de buffetten graaien. Tafels en bestek niet schoon. Misschien zijn we erg kieskeurig omdat we beiden in een keuken hebben gewerkt maar dit moet veel beter kunnen. Wij gaan de laatste dagen maar elders eten. We moeten nog 2 dagen en gaan graag weer naar huis.