Boek uw vakantie
7 nachten van 21/08/2019 tot 28/08/2019
Pierre & Vacances
Residentie Les Gémeaux
7 nachten van 21/08/2019 tot 28/08/2019

Accommodatie niet beschikbaar op deze data

Data toevoegenData toevoegenData toevoegen

Reizigersbeoordelingen

Reizigersbeoordelingen Les Gémeaux

320 beoordelingen waaronder 6 meningen van Pierre & Vacances-reizigers die u kunt bekijken *

* Beoordelingen op deze website zijn van Pierre & Vacances klanten. Bezoek de TripAdvisor-site om alle beoordelingen van deze bestemming te zien.

Beoordelingen

Uitstekend

76

Zeer goed

138

Goed

22

Middelmatig

9

Vreselijk

1

Bekijk de beoordelingen voor

Gezinnen
169
Stellen
54
Soloreis
6
Zaken
0
Vakantie met vrienden
12

Beoordeling per categorie

Locatie
Slaapkwaliteit
Kamers
Service
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
simoneleitch
(family)
Harlow, United Kingdom

«New Years ski break»

mark

Great accommodation and the ski resort is superb. Will definitely be going back. Rooms were very spacious all in all a great holiday. Quite expensive on the slopes but to be expected. La Plagne is a great plac3 to ski.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review

Owner Response
Beoordeling 2020-01-07 00:42:08

Hello Simone Thank you for your for sharing your experience with us ; your feedback was a delight to read ! We are happy to read that our residence lived up to your expectations We hope to welcoming you again and don't hesitate to contact ud directly to book your next holidays Best regards

Seaside17857016886
(couples)
Plymouth, United Kingdom

«Self catering»

mark

We took the half board package in nearby K2 restaurant, they were great. The actual apartment was not very clean, The late arrival procedure is not explained by the tour company and we had to ask for help from another guest, as reception was closed. During the week I only saw one receptionist and she was very good. Only two adults in a four bed apartment, the double bed was very small and not that comfortable. We paid underoccupancy for this room and I would have hated it if there were four adults in it.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review

Owner Response
Beoordeling 2019-03-21 05:19:31

Hello Seaside Thank you to having taken the time to share your experience . Normally you have to contact the reception for a later check in after 8.00pm but you can find also at your arrival a phone number to contact to be inform about process to pick up your key If you are travelling by a tour operator with a guide , this person have to let you all informations about your arrival The reception stay open on saturday from 8.00am to 8.00pm We take note of each of the suggested improvements Best Regards

Pikey35
(friends)
Bratislava Region, Slovakia

«It was nice stay»

mark

Very nice residence. Good location. From level 7 very close to slope (piste). Nice people at reception desk. Comfortable rooms. Only little problem with bus parking. There is place for short bus stop (pick up/get off), but sometimes people from police sending bus away. Cars without problem. There are few paid parking places.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review

Owner Response
Beoordeling 2019-01-21 22:35:34

Hello Pikey Thank you for sharing and for leaving your review, your feedback was a delight to read I am touched by your kind words about the team and will most certainly share your comments with them About parking places i remind you that you have outside parking but with just few places but almost cover car park more bigger We hope to welcoming you for another stay in our residence !

laurenmarsters1
(friends)
Crowland, United Kingdom

«Great accomodation not as great customer service»

mark

I called to book over the phone for this accommodation, the woman was really helpful with the booking and told me I may receive a refund for the nights we couldn't stay even though we had to pay for a week. I contacted the accommodation and was then told I couldn't have a refund on any nights even though we only stayed for 4. When we arrived the staff were really friendly and the accomodation is really well located in the centre of belle plagne. I had emailed asking about parking before arriving and was told that there was parking but not the cost. We were charged 80 euros then another 28 on the day of leaving. We were not able to exit the car park until we paid the extra 28 euros. we then went into the accommodation reception to try and get this reimbursed when were then told they couldn't do anything about it and we would have to chase it up ourselves. They told me that they had text me informing me to go and collect a new car parking ticket from reception however I never received this text, and I don't understand why they didn't try and ring or even just post a note under our door. We ended up paying for 8 days of parking and only using 4 nights for which we can't get the money back. The accommodation is very clean , the beds are comfortable and it has everything you need for amenities. It is right in the centre of belle plagne and can access all the resort very easy. The apartment is not ski in ski out but it is only a couple of minutes walk to the main gondola up to the top of the mountain or the ski slopes.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review

Owner Response
Beoordeling 2019-01-21 00:07:26

Miss Marsters, We are aware about the carpark's issue you had and we apologize for this. As we talked about, at your departure time, this is our responsibility to find the best way to resolve it. You will finally be refund for all the nights you didn't spend in the carpark + the 28 euros charged to leave it. However, we really thank you for your comment about our apartment and our staff which is really nice to read. We hope to see you next year with always more snow and sun.

svetlananadeeva
(couples)
Moscow, Russia

«bad»

mark

Negative: room 507 too small - uncomfortable even for 2 people. wifi didn't work 5 days outof 7. no sport channel. Bad sofa. Positive: light is very good, all equepments are working. A lot of electrical sockets.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review

Owner Response
Beoordeling 2018-01-30 04:08:00

Hello Svetlananadeeva We are truly saddened to read your dissatisfaction about your accomodation and his size did not meet your expectations. I remaind you that you have booked a studio and our website provides you the size of each of the apartments, which may prevent any unpleasant surprises upon arrival. We remaind you that we have bigger apartments with separate room and living area. About WIFI connection fell free coming into reception next time to advice us, should we have know the after sales team would have done their urmost to improve its quality . We sincerely hope welcoming you again in one of our residences Best regards

Even geduld...