Bekijk prijzen

Residentie Les Gémeaux

Belle Plagne Alpen

Accommodatie voor 7 nachten
za 06 juli 2019 tot za 13 juli 2019 vanaf

-20%
vanaf 269 € 336
De getoonde prijs is per accommodatie, bijv. Studio Standaard 4 personen van 06/07/2019 tot 13/07/2019 .
Bekijk prijzen
Accommodatie Les Gémeaux Belle Plagne

Beoordelingen Les Gémeaux

Certificaten en onderscheidingen

De winnaars van een Certificaat van uitmuntendheid worden bepaald door reizigers, aan de hand van hun waarderingen en beoordelingen op TripAdvisor. Deze accommodaties en vakantiewoningen krijgen deze erkenning omdat zij consequent een positieve indruk maken op reizigers. Aanvullende criteria zijn o.a. het aantal beoordelingen dat in het afgelopen jaar ontvangen is.

Reizigersbeoordelingen

299 beoordelingen waaronder 6 meningen van Pierre & Vacances-reizigers die u kunt bekijken *

* Beoordelingen op deze website zijn van Pierre & Vacances klanten. Bezoek de TripAdvisor-site om alle beoordelingen van deze bestemming te zien.

BEOORDELINGEN

Uitstekend

75

Zeer goed

125

Goed

22

Middelmatig

7

Vreselijk

0

BEKIJK DE BEOORDELINGEN VOOR

Gezinnen
159
Stellen
51
Soloreis
5
Zaken
0
Vakantie met vrienden
13

BEKIJK DE BEOORDELINGEN VOOR

BEOORDELINGEN

Locatie
Slaapkwaliteit
Kamers
Service
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
Pikey35
(friends)
Bratislava Region, Slovakia

«It was nice stay»

mark

Very nice residence. Good location. From level 7 very close to slope (piste). Nice people at reception desk. Comfortable rooms. Only little problem with bus parking. There is place for short bus stop (pick up/get off), but sometimes people from police sending bus away. Cars without problem. There are few paid parking places.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review

Owner Response
Reviews 2019-01-21 22:35:34

Hello Pikey Thank you for sharing and for leaving your review, your feedback was a delight to read I am touched by your kind words about the team and will most certainly share your comments with them About parking places i remind you that you have outside parking but with just few places but almost cover car park more bigger We hope to welcoming you for another stay in our residence !

laurenmarsters1
(friends)
Crowland, United Kingdom

«Great accomodation not as great customer service»

mark

I called to book over the phone for this accommodation, the woman was really helpful with the booking and told me I may receive a refund for the nights we couldn't stay even though we had to pay for a week. I contacted the accommodation and was then told I couldn't have a refund on any nights even though we only stayed for 4. When we arrived the staff were really friendly and the accomodation is really well located in the centre of belle plagne. I had emailed asking about parking before arriving and was told that there was parking but not the cost. We were charged 80 euros then another 28 on the day of leaving. We were not able to exit the car park until we paid the extra 28 euros. we then went into the accommodation reception to try and get this reimbursed when were then told they couldn't do anything about it and we would have to chase it up ourselves. They told me that they had text me informing me to go and collect a new car parking ticket from reception however I never received this text, and I don't understand why they didn't try and ring or even just post a note under our door. We ended up paying for 8 days of parking and only using 4 nights for which we can't get the money back. The accommodation is very clean , the beds are comfortable and it has everything you need for amenities. It is right in the centre of belle plagne and can access all the resort very easy. The apartment is not ski in ski out but it is only a couple of minutes walk to the main gondola up to the top of the mountain or the ski slopes.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review

Owner Response
Reviews 2019-01-21 00:07:26

Miss Marsters, We are aware about the carpark's issue you had and we apologize for this. As we talked about, at your departure time, this is our responsibility to find the best way to resolve it. You will finally be refund for all the nights you didn't spend in the carpark + the 28 euros charged to leave it. However, we really thank you for your comment about our apartment and our staff which is really nice to read. We hope to see you next year with always more snow and sun.

svetlananadeeva
(couples)
Moscow, Russia

«bad»

mark

Negative: room 507 too small - uncomfortable even for 2 people. wifi didn't work 5 days outof 7. no sport channel. Bad sofa. Positive: light is very good, all equepments are working. A lot of electrical sockets.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review

Owner Response
Reviews 2018-01-30 04:08:00

Hello Svetlananadeeva We are truly saddened to read your dissatisfaction about your accomodation and his size did not meet your expectations. I remaind you that you have booked a studio and our website provides you the size of each of the apartments, which may prevent any unpleasant surprises upon arrival. We remaind you that we have bigger apartments with separate room and living area. About WIFI connection fell free coming into reception next time to advice us, should we have know the after sales team would have done their urmost to improve its quality . We sincerely hope welcoming you again in one of our residences Best regards

barryc62
(couples)
Brighton, United Kingdom

«Belleplagne»

mark

Resort was perfect for skiing and very lucky with the weather. Resort staff in general were excellent (receptionists, bakery, grocers etc). ...and the bakery was as good as the one we enjoyed when we lived in France. Prices of food and drink in bars etc were high but exchange rate has not helped. Pistes were excellent with sufficient number, variety, difficulty levels and off piste to the side to make this a very enjoyable ski. We were lucky with the weather though! Accommodation was perfectly adequate for those wanting to self cater, ski and sleep. It had a few nice touches that lifted it from the basic which was nice.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate
Hollie201
(couples)
Carlisle, United Kingdom

«first time ski holiday»

mark

High quality apartments only rated 3 star but fantastic quality free Wifi, Tv, no stupid deposits treating adult couples with respect, not vandals, reception provided excellent services, added to the value and experience.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

Klanten die geïnteresseerd waren in Les Gémeaux waren ook geïnteresseerd in:

Even geduld...
Door verder te surfen, gaat u akkoord dat wij cookies gebruiken om u diensten en aanbiedingen afgestemd op uw interesses aan te bieden, de frequentie van uw bezoek aan onze diensten te meten en het delen op sociale netwerken mogelijk te maken.Door de website te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Voor meer informatie en het instellen van cookies.