Wij verbleven hier begin juni voor 2 nachten met een hondje.
Buiten de lobby, lift en kamer is een hond NERGENS welkom, dus erg hondvriendelijk is het niet.
De kamer zijn middelmatig.. wel schoon, goede bedden maar de douche is erg slecht (weinig water druk en continu wisselt de temperatuur).
Ook zijn de kamers enorm gehorig. Omdat het hotel door veel engelse jongeren bezocht wordt hebben wij in onze 2 nachten meerdere stelletjes als konijntjes tekeer horen gaan. Ook waren er werkzaamheden waardoor je standaard om 07:30 wakker was.
Het zwembad was wat vies, maar kwa temperatuur wel goed. De jacuzzi's op het dak zijn pas vanaf half juni geopend, dus dat waren nu nog ijsbaden, daar hadden we dus ook niks aan.
Mijn grootste struikelpunt was de lift.. ik ben geen fan van liften (ooit vastgezeten), dus wilde graag met de trap. Maar deze was volledig afgesloten ivm de bovengenoemde werkzaamheden. Dus ik moest met de lift waardoor ik me erg onprettig voelde.
Voor ons zal er geen 2e keer komen in dit hotel.
Eddy Van der Steenen
Er is 1 maand op Google
4/5
Kan er moeilijk iets over zeggen omdat mijn hondje mee was , kamer was ok , voor de rest mag je nergens binnen met een hondje , geen restaurants, zwembad , maar is normaal
John Toulouse
Er is 6 jaren op Google
5/5
Goed eten proper vriendelijk.goede bedfen
Nicolaas Smeitink
Er is 6 jaren op Google
4/5
Leuk en prima hotel lekker bed en vooral schoon
Nick van Raamsdonk
Er is 6 jaren op Google
4/5
We waren een gezin met 2 kleine kinderen van 2 en 4 jaar.
Eten was goed in de eetzaal, en was niet te druk behalve sochtens.
Bar personeel aardig en het meisje van de animatie deed ook haar best, vrolijk ding.
Aan de andere kant was de animatie wel heel matig voor hoofdseizoen, savonds was niet veel aan. Het meisje waar ik eerder over sprook deed ook alles alléén.
Zwembad is erg klein(bedjes wel genoeg), en ligt vol zwembanden en opblaas dingen. Verder als je van strand houdt ligt het op een mooie locatie, het strand zelf is geweldig is ongeveer 10 min lopen. Nadeel is dan wel weer dat het een serieuze stijle helling was, die wij hadden onderschat.
Schoonmaak was wel echt goed de meiden deden haar best en het was ook daadwerkelijk elke dag weer netjes en heel goed schoon.
Wil je savonds naar de wc als je buiten bij de show zit, dan raad ik je aan om op je kamer naar de wc te gaan, of de wc bij het restaurant. Ga vooral niet naar de wc bij het speeltuintje die was echt 9 van 10 keer super smerig.
Het was ook leuk voor een keertje we waren er 8 dagen geweest.