De bedden zijn nogal kort, maar kunnen waarschijnlijk gezien de overblijvende ruimte niet of net veel langer zijn.
Cathy Duwez
Er is 1 jaar op Google
5/5
Een prachtig midweek voor de paasvakantie alles top merci
Elly V.
Er is 2 jaren op Google
2/5
Deze residentie is maar 3* geen 4* waard. Garageplaatsen in de residentie te smal; bagage kan niet uitgeladen worden. Verlichting gaat te snel uit. Stijle helling om binnen en buiten te rijden. Flats zonder lift in bijgebouwen. Ik had een flat in het hoofdgebouw telefonisch gevraagd ; niet gekregen.