Residenz Les Gémeaux

Belle Plagne Paradiski Alpen

Unterkunft für 7 Nächte
Sa. 23 Februar 2019 bis zum Sa. 02 März 2019
ab

-20%
1188
Der angegeben Preis gilt für die gesamte Unterkunft, z.B. Studio Standard 4 Personen ab 23/02/2019 bis zum 02/03/2019 .
1485 €
Preise anzeigen
Urlaub Les Gémeaux Belle Plagne

Bewertungen Les Gémeaux

Bewertungen von Reisenden

288 Bewertungen darunter 0 verfügbare Bewertungen von Reisenden mit Pierre & Vacances *

* Bewertungen auf der Website sind nur diejenigen die von Pierre & Vacances gesammelt wurden. Besuchen Sie die TripAdvisor Website um alle Meinungen zu sehen.

ERTEILTE NOTEN

Hervorragend

74

Sehr gut

121

Mittelmäßig

21

Mangelhaft

6

Furchtbar

0
BEWERTUNGEN LESEN ÜBER
Familie
155
Paare
48
Alleinreisende
6
Geschäfts-<br>reisende
0
Reisen mit Freunden
12
ERTEILTE NOTEN
Lage
Schlafqualität
Zimmer
Service
Preis-Leistungs-Verhältnis
Sauberkeit
Ihre Filter:
laurenmarsters1
(friends)
Crowland, United Kingdom

«Great accomodation not as great customer service»

mark
Bewertungen 02/01/2019

I called to book over the phone for this accommodation, the woman was really helpful with the booking and told me I may receive a refund for the nights we couldn't stay even though we had to pay for a week. I contacted the accommodation and was then told I couldn't have a refund on any nights even though we only stayed for 4. When we arrived the staff were really friendly and the accomodation is really well located in the centre of belle plagne. I had emailed asking about parking before arriving and was told that there was parking but not the cost. We were charged 80 euros then another 28 on the day of leaving. We were not able to exit the car park until we paid the extra 28 euros. we then went into the accommodation reception to try and get this reimbursed when were then told they couldn't do anything about it and we would have to chase it up ourselves. They told me that they had text me informing me to go and collect a new car parking ticket from reception however I never received this text, and I don't understand why they didn't try and ring or even just post a note under our door. We ended up paying for 8 days of parking and only using 4 nights for which we can't get the money back. The accommodation is very clean , the beds are comfortable and it has everything you need for amenities. It is right in the centre of belle plagne and can access all the resort very easy. The apartment is not ski in ski out but it is only a couple of minutes walk to the main gondola up to the top of the mountain or the ski slopes.

Lage
subrating rate
Schlafqualität
subrating rate
Zimmer
subrating rate
Service
subrating rate
Preis-Leistungs-Verhältnis
subrating rate
Sauberkeit
subrating rate
nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review
Owner Response
Bewertungen 2019-01-21 00:07:26

Miss Marsters, We are aware about the carpark's issue you had and we apologize for this. As we talked about, at your departure time, this is our responsibility to find the best way to resolve it. You will finally be refund for all the nights you didn't spend in the carpark + the 28 euros charged to leave it. However, we really thank you for your comment about our apartment and our staff which is really nice to read. We hope to see you next year with always more snow and sun.

svetlananadeeva
(couples)
Moscow, Russia

«bad»

mark
Bewertungen 29/01/2018

Negative: room 507 too small - uncomfortable even for 2 people. wifi didn't work 5 days outof 7. no sport channel. Bad sofa. Positive: light is very good, all equepments are working. A lot of electrical sockets.

Lage
subrating rate
Schlafqualität
subrating rate
Zimmer
subrating rate
Service
subrating rate
Preis-Leistungs-Verhältnis
subrating rate
Sauberkeit
subrating rate
nathaliegarcia, Responsable commercial at Pierre & Vacances Residence Les Gemeaux, responded to this review
Owner Response
Bewertungen 2018-01-30 04:08:00

Hello Svetlananadeeva We are truly saddened to read your dissatisfaction about your accomodation and his size did not meet your expectations. I remaind you that you have booked a studio and our website provides you the size of each of the apartments, which may prevent any unpleasant surprises upon arrival. We remaind you that we have bigger apartments with separate room and living area. About WIFI connection fell free coming into reception next time to advice us, should we have know the after sales team would have done their urmost to improve its quality . We sincerely hope welcoming you again in one of our residences Best regards

barryc62
(couples)
Brighton, United Kingdom

«Belleplagne»

mark
Bewertungen 15/03/2016

Resort was perfect for skiing and very lucky with the weather. Resort staff in general were excellent (receptionists, bakery, grocers etc). ...and the bakery was as good as the one we enjoyed when we lived in France. Prices of food and drink in bars etc were high but exchange rate has not helped. Pistes were excellent with sufficient number, variety, difficulty levels and off piste to the side to make this a very enjoyable ski. We were lucky with the weather though! Accommodation was perfectly adequate for those wanting to self cater, ski and sleep. It had a few nice touches that lifted it from the basic which was nice.

Lage
subrating rate
Schlafqualität
subrating rate
Zimmer
subrating rate
Service
subrating rate
Preis-Leistungs-Verhältnis
subrating rate
Sauberkeit
subrating rate
Hollie201
(couples)
Carlisle, United Kingdom

«first time ski holiday»

mark
Bewertungen 12/03/2016

High quality apartments only rated 3 star but fantastic quality free Wifi, Tv, no stupid deposits treating adult couples with respect, not vandals, reception provided excellent services, added to the value and experience.

Lage
subrating rate
Schlafqualität
subrating rate
Zimmer
subrating rate
Service
subrating rate
Preis-Leistungs-Verhältnis
subrating rate
Sauberkeit
subrating rate
Mark O
(family)
Rochester, Michigan

«Le Gemeaux»

mark
Bewertungen 26/01/2016

My third property in Belle Plagne (second with PetV) honestly the best given it's location and friendliness of the staff. If you are arriving in Belle Plagne by bus, it is the perfect location. Ski in and ski out is a little more difficult but once a few mins walk to the slopes.

Lage
subrating rate
Schlafqualität
subrating rate
Zimmer
subrating rate
Service
subrating rate
Preis-Leistungs-Verhältnis
subrating rate
Sauberkeit
subrating rate
ERRORS

Kunden die sich interessiert haben für Les Gémeaux hatten auch Interesse an:

Bitte warten...
Wir verwenden Cookies, um sicherzustellen, dass unsere Webseite einwandfrei funktioniert. Mit dem weiteren Besuch dieser Webseite erklären Sie sich mit der Verwendung von Cookies einverstanden.Durch Fortsetzen der Website zu verwenden, stimmen Sie der Verwendung von Cookies. Mehr Infos