Boek uw vakantie
Studio Standaard 4 personen - 1 slaaphoek2 nachten van 20/11/2020 tot 22/11/2020
Pierre & Vacances
Residentie Les Temples du Soleil
Studio Standaard 4 personen - 1 slaaphoek2 nachten van 20/11/2020 tot 22/11/2020
vanaf192
Bekijk prijzen

Reizigersbeoordelingen

Reizigersbeoordelingen Les Temples du Soleil

800 beoordelingen waaronder 0 meningen van Pierre & Vacances-reizigers die u kunt bekijken *

* Beoordelingen op deze website zijn van Pierre & Vacances klanten. Bezoek de TripAdvisor-site om alle beoordelingen van deze bestemming te zien.

Beoordelingen

Uitstekend

19

Zeer goed

85

Goed

108

Middelmatig

91

Vreselijk

99

Bekijk de beoordelingen voor

Gezinnen
279
Stellen
52
Soloreis
8
Zaken
0
Vakantie met vrienden
59

Beoordeling per categorie

Locatie
Slaapkwaliteit
Kamers
Service
Prijs/kwaliteit
Hygiëne
rubenblommaert
(friends)
Rotterdam, The Netherlands

«Could have been a better experience»

mark

Not very welcoming staff. Professional, but not welcoming. Surroundings under the balcony and the hallway were drenched in litter. Awful. Bilingual staff is very welcome and useful. Accomodation was very neat!

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate
Flyer67633551583
(friends)
Gothenburg, Sweden

«Small appartemet»

mark

The pictures of the room didnt match the reality. It was much much smaller and just bearly big enough for just two adults even though its advertidsed for five. The bedsheet and towels that came in sealed plasticbags came with a bad smell too,

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

SocialRoomPVCP, Guest Relations Manager at Residence Pierre & Vacances Les Temples du Soleil, responded to this review

Owner Response
Beoordeling 2019-04-02 04:14:33

Hello, I thank you for choosing our residence Les Temples du Soleil for your holidays in Val-Thorens. I regret however to read in your TripAdvisor comment that this stay, and especially our facility, didn’t totally satisfy you. Actually, I am sorry if you didn’t enjoy your apartment as much as you wanted. However, I can assure you that we make everything we can to make it comfortable, warm, lovely and adapted to 4 to 5 people when it comes to the accommodation you chose. I can understand however that some of our guests can have some needs and desires, just like you did. In that case, know that our teams are entirely yours to help you choosing the perfect apartment for you during your booking. Moreover, I apologize if our sheets didn’t look that clean, even if I assure you that they were perfectly new in their plastic bags. I want to precise that if you wanted other sheets and towels, our teams are entirely yours to give you some. Your satisfaction and your welfare are our top priorities. I hope, despite these inconveniences, that you had a wonderful time in Val-Thorens and that you enjoyed skiing in this wonderful resort full of activities, restaurants, bars … Kind regards, Pierre & Vacances – Les Temples du Soleil

Radiiina
(friends)
County Dublin, Ireland

«Not worth it unless you don't have any other options»

mark

Unfortunately we were quite disappointed by the "new" tourist tax, the lack of adequate level of English and the state of the property. The only good thing was the room and the fact you are on the slopes. We asked for splitting our invoice and after 3 emails and different responses we couldn't get it...

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

SocialRoomPVCP, Guest Relations Manager at Residence Pierre & Vacances Les Temples du Soleil, responded to this review

Owner Response
Beoordeling 2019-01-24 04:07:29

Dear Guest, I thank you for your stay in our residence Les Temples du Soleil and for sharing your experience with the TripAdvisor community. I regret however to read your disappointment and I would like to come back on some points of your comment. I am sorry if our residence didn’t please you but I want to assure you that our tames make every day their best to welcome you in a modern, functional and warm facility with quality installation such as a lovely lounge or even a relaxation area with a sauna, a hammam and two whirlpools. Plus I apologize if it was difficult to talk with our teams because of the language barrier. This is surprising considering the most of our staff is English speaking. And even if, some of our team members are not, be sure that the entire crew is entirely yours to help and inform you in order to offer you best stay possible. I also want to add that there has always been a tourist tax to pay for people over 18 when you come in one of our residence. I am glad however that you enjoyed your comfortable and peaceful apartment, I hope you could have some good rest after days full of activities, especially skiing. About that, this is such a pleasure, as you said, to be in a facility just right next to slopes. This is the best occasion to discover this amazing resort in Val Thorens. This is by the way for this exact reasons that we can’t split your invoice, you did enjoy our facilities and your holidays. Regards, Pierre & Vacances - Les Temples du Soleil

Voyage762135
(friends)

«Just gross»

mark

Both beds, kitchen tools, bathroom, floors and many more. Looked like nothing was cleaned before we could enter the room. The biggest asset is the location, which is nearly perfect and next to two main ski lifts.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate

SocialRoomPVCP, Guest Relations Manager at Residence Pierre & Vacances Les Temples du Soleil, responded to this review

Owner Response
Beoordeling 2018-03-22 06:18:19

Dear TripAdvisor Member, We are very sad to read about the bad state of your apartement. This is clearly not consistent with our high quality standard. Please accept our sincere apologies. We hope you did alert the frontdesk staff about this and that they could help you with their usual professionalism and friendliness. Good that our great location could make up for the first experience at our residence. It would be a pleasure to welcome you back here again next season. We are convinced that we will amaze you with our comfortable apartements. Kind regards, Your Pierre&Vacances Residence Les Temples du Soleil Team

jesjager
(family)
Rotterdam, The Netherlands

«Good value for the price»

mark

Clean apartment, a bit small but with a good equipped kitchen. Next to the slopes and a supermarket and restaurant inside the building. Staff could have been friendlier and giving us more information about the facilities.

Locatie
subrating rate
Slaapkwaliteit
subrating rate
Kamers
subrating rate
Service
subrating rate
Prijs/kwaliteit
subrating rate
Hygiëne
subrating rate
Even geduld...